Tuesday, January 4, 2011

~ KESAYANGANKU...CINTA HATIKU ~

Stiap insan dlm dunie ni mestila ade org2 yg die syg kan...yg die cinte...n cinte pd Ilahi n Rasullullah sememangnya wajib...family is everything to me...aku amat menyintai familyku...dgn usia abah yang dah masuk 65 tahun, mak yang dah mencecah 63 tahun pade 2011 ni...aku sangat2 cintekan mereka...aku ade impian utk bahagiekan mereka...walupon nakal n macam2 kerenah...tp aku rase tak mampu kalau mereke xde dgn aku...sob...sob... cm tu jugak dgn adik beradik aku seramai 6 org ni...klu hilang slh sorg pasti terase...aku xnak semue tu jadik...xpuas lg bermanje dgn abang2 n kakak tunggal aku..mcm tu jugak dgn anak2 buah yg dah mencecah 11 org....mmg xsgup xnampk dorg wlu sehari..alhamdulillah ikatan kekeluargaan kami ni kuat..meh aku introducekan dorg ye...tp ramai ni...harap besabo...hehe



 inila wajah bonda dan ayahanda tercinta...amat dlm kasih syg aku pd mereka..kalau boleh tak nak berpisah langsung...xpe mak, abah...dah tahun akhir ni...saba tau tunggu nak tgk anak mak pakai topi senget...hehe syggggggg sgt2...



 Dalam gambo ni semua ade...kecuali angahku a.k.a abg kamal n familynye..gmbo ni kat pangkor...sume ade..anak2 pon ade...nampk tak dak2 tecit tu..huhu ramai kan...n sume tiut2...hehe


 ni la family angah a.k.a encik zaman...kire spesel la gmbo die ni...2la sape soh x hekot pegi pangkor???

haaa ni la family yg aku cinte...nak cite sorg2 penat kot...xpe kite cite nnt2 ye...byk mase lg...skg nak masok kat bab insan2 yg ade dlm hati aku selain kuarge aku...jom layyaannnnzzzz...


ni la lelaki yg aku syg...xleh ckp lebey2 sbb aku dgn die je tau ape matlamat kiteorg dgn hubungan yg dah hampir 3 tahun ni...:)



 kalu nak kate bahu org yg paling basah dengan airmate aku minah nila...mmg sahabat dunie akhirat aku...dah lime tahun satu bilik..msg2 da tahu diri msg2..mmg aku sayang sgt kt die...die wanita yg sgt baik...smg jodoh die jugak adelah yg terbaik...sape mainkan sahabat aku ni...aku tekek pale die..hehe


 nila rakan2 aku yg terbaik di IB ni..dr pra lg kami da berempat...ika...aimi...nas...n skg ni tambah si mek...die ade kat bawah ni...kire suke duke kami same2..wlupon kdg2 bengang antre 1 same lain tp ttp x kemane..sayayyyaggg korg....smoge bahgie tau darling2 i...hehe


semua yg berbaju koprat ni warga sem 7 A skrg ni...dah hampir 5thn sengah kiteorg same2...mcm2 da kiteorg tempuh...klu stakat gadoh2 time usrah tu slalu la...tp carik2 bulu ayam...xkemanepon...setiap sem kiteorg akn jalan2 makan angin..n saat2 tu sume mmg xleh lupew...mmg sonok sgt2...skg tgal lg setahun je..pejam celik pejam celik akan berpisah jugak..smg ikatan ni xkan putus...sbb jauh d sudut hati aku korg mmg rakan yg terbaik...:)


haaa....ni sume housemate aku kecuali yg tudung pink...hehe sbb tula aku..hahaha...ni la saat2 indah kami sem lepas...time ni kiteorg g tdo kat quality hotel shah alam...time ni bru je ade si ICT 2...mmg seronok sgt hang out same2...rase kasih syg tumpah...mmg da ditakdirkan setiap hubungan mesti akan ade masalah...tp alhamdulillah masih kekal smpi hri ni...skg da bertambah ahli da...dak ikefa da masuk ng kiteorg...hrp2 ifa ok la...n ujung bulan ni dak pizah pulak nak tawen...hai cmne la life die pas kawen ni...mst asek ilang jekan...heheh...papepon ni final year kite...hrp kite sume kekal bersame n cube hindarkan kekusutan....korgpon aku ssssssssssssaaaaaaayyyyannnnggg sgt2...mauhhhhh!!!


hye la yayang aku sorg ni da nak tawen dah...huaaa.....diela kawan aku time skolah rendah...byk storynye kan yang...tp Allah ttp pelihare hubungan persahabatan kite..aku doakn ko bahagie yang...n kau mmg patot dapat kebahagiaan...jgn patah semangat dalam kehidupan tau..aku ade...Allah pon ade...syg ko yang!!


hmmmm ni jela kot....maaf la ye klu ade yg tertinggal...rasenye da ok da...sory tau klu xckop...nnt kite tmbh g eh...dah nantokla...sok nak kuliah yg bohsan....papepon...
KORG SUME BUAH HATI KITE...:)

1 comment: