Tuesday, January 4, 2011

Awal tahun yang hibe... :(

Lahirnye die kat dunie ni...mak aku yg jage...mase tu aku baru je 7 tahun...
aku jadik mak usu dlm usie yg sgt2 mude tp aku seronok sgt....
aku anggap aku dah ade adik la kononnye...ingt lg mase yob bawak die balik 
umah drg kat kajang aku smpi nangeh2 xnak pisah...cm nak gile...mcm la die 
2 anak aku...hehe...mkin lame die makin besa...mse aku orentasi masuk pra degree dlu..die talipon aku nangih2 ckp xbese aku xde...die pndng apepon dlm bilik sume nmpk aku...akupon nangeh jugak...sbb da rapat sgt2...smpila skrg ni usia die da 16 thun... die pegi jugak dr kuala lumpur ni...tgalkan mak n abah aku...n tgalkan aku..kononnye nak merantau n nak pindah sbb nak pengalaman n lari dr hiruk pikuk kota...die tanye pndapat ak...apela yg ak leh ckp..ak ni mak usu je...aku pon bg la nasihat..pergila klu itu yg along rase baik utk along..n tah nape die amat nekad...n aku redhakan je mcne mak aku redha lepaskn die..hari2 terakhir kiteorg isi dgn mcm2...n aku ikot yob balik banting...then anta die kat LCCT..sebak mase die pelok aku...tah bile la jumpe lg kan...aku juz bg die coklat je...yg len2 tunggu elaun la...xde duit ni...kate aku kpd die...saat die peluk aku die menangis...akupon tahan je...kontrol airmate...aku doakn anakku akan dapat kehidupan yang lebih baik dan sempurne kat sane..jgn lupekan kiteorg kat sni...balaja rerajin k...utk jage aliff firdaus nanti...cuya doakan yg terbaik...aminnn...
ni la Nur Fatihah Zulkifli muhamad...insan pertame memanggil aku CUYA...
cuya saaayyyaaangggg along...:')

1 comment: