Saturday, March 19, 2011

KOnVoKesYen Si Die..:) 17 Mac

Hari ni hari konvo si die...yg mmg dinanti2kan...hehe penat aku bedebor2 susun ayat nak mintak permision drpd abah nak pg konbo ni...huk!! nasebla abah bery spoting moting ni...aku pon g la dgn sahabat kesyganku, aimi...kami tido umah sewe dlu..yela, maleh nak g awl2...bknnye dpt masok dlm dewan pon nengok cikgu2 bru tu amek ijazah..kiteorg grak lmbat la..dlm kol 9...tp yg ajaibnye bru 9.25 da smpi PICC..haku ingatkan jaoh...upenye dokek je...alamak kene tunggu lame lagila...huwaa...kami pon tibe dgn keadaan yg gojes mojes...tp kan..tgh2 pilih2 munge..terlihat kelibat2 org yg dikenali...achik n family..tegor n muahhh2 cikit..then aku beli la munge yg tantek ni...hehe shuke sgt..aku beli munge sabon...supaye die kekal sehat dlm jambangan...xkan layu2...2 pon klu abg pndai jagela..hehehe...

pastuh dak aimi nak jmpe kak ipar die...(bakal)...aku pon dok la sensowang kat dpn tv...nak tgk dorg trime degree...akhirnye dapat la tgk...xsabo lak nak tngu turn aku nnt..harap2 cpt2 la mase berlalu kan...hukhuk...pas je majlis...terjmpe lak ng kekwn lame...pas tu jmpe ibu, bapak, mak, n sume2la...family abg wan pon ade..so beborak n snap pict skali...seronok...wlupon malu2 kambing gakla...dah le xde kne ngene dagn ini pilem...pastu sebok je dtg konbo owg..hukhuk...batok lagik..!!

ni gambo2 kami di sini....sile la tatap ye...manela tau ade yg bekenanan..hehe..


tahniah abang... :)



insyaAllah next year ayg pulak...:)






tahniah caed...hukhuk



org kate muke kami same...hrp2 berkekalan...:) 


ni gambo kami berempat...krn DIA kami bertemu...krn DIA jua kami berpisah...semoga hubungan kami terpelihara...AMIN...:)

No comments:

Post a Comment